Søg i denne blog

torsdag den 18. december 2014

Man skulle være kat......

bare engang i mellem - en dag eller to. 
Fri for de store bekymringer. Ingen stress og jag, ingen gaver der skal købes, ingen job der skal passes eller gæster der skal spises af eller......

Blot spise, sove og jage lidt - hvis der skal lidt variation i kosten, kan en mus eller fugl i ny og næ spice menuen lidt op.

Tænker det kunne være skønt - bare engang i mellem. Især på en dag som i dag, hvor det aldrig rigtig blev lyst og regnen siler ned. Jeg prøver at tage mig disse stunder, men får ofte snerten af dårlig samvittighed. Der er altid lige noget der skal/kan gøres her og jeg nyder jo også at udrette noget. Ville nok hurtig blive træt af kattelivet trods alt :-)

Åh lad mig være - jeg trænger virkelig til at sove.....

Små øjne - klar til en lur

Du vækkede mig med dit kamera......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar